onsdag den 13. august 2014

Dobbelt op på Kähler..!


Kan vist liiige snige et lille indlæg ind - der arbejdes ellers på højtryk herhjemme - er ved at skrive en stor, tværfaglig opgave sammen med min studiegruppe.. men nu har jeg siddet og prøvet og omformulere de samme sætninger jeg ved ikk hvor mange gange, så nu må der en lille pause til :) 


Er ellers flere, farligt pæne ting at lure på herhjemme for tiden - fik de smukke, smukke roser 
af en veninde i fredags og de 2 Kähler-vaser er nogen M og jeg var så heldige at få i bryllupsgave..
 i går havde vi faktisk været gift i en måned, jøsses hvor går tiden dog hurtigt..! 


Her "Love Song"-vasen.. hvid udenpå og lysegrå indeni 
- sidstnævnte kan ikk ses på billedet, så der må man lige bruge sin fantasi. ok..? :) 


- og her den store Omaggio-vase.. 
kan jo slet ikk beslutte mig for hvilken én af dem jeg synes er den fineste..?! 


Overvejer lidt at ønske mig denne her til jul - ja ja, er ude i god tid :D 
- er helt vild med de sarte rosa striber.. har dog ikk plads til flere vaser i vores vietrineskab.. 
men det hører vidst under kategorien "luksus-problemer" :) 


Har I noget fra Kähler derhjemme..?

2 kommentarer:

  1. de er så fine.. har stadigvæk til gode at eje en fin vase. har givet en del i gave, men desværre ikke fået købt en til mig selv haha :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ud og hapse en til dig selv også..! :) Kan godt lide at Kählers vaser ikk er svinedyre, så sådan en almindelig dødelig som jeg, rent faktisk har råd til at købe dem :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...