fredag den 16. maj 2014

Dahl & Dahl


2 timers træning er overstået - nu står den lige straks på rengøring og lektier, jubii..! Heldigvis har jeg, sammen med M, en aftale med et andet par senere, som jeg i stedet kan se frem til :)


I går var jeg ude med 2 af Loge-tøserne 
- vi tilbragte et par hyggelige timer på Dahl & Dahl og fik denne her lækre tapas..!


Maden blev skyllet ned med et par lækre cocktails - vi prøvede deres Mojito og "Bitch Peach" 
(prøv lige at sig´ det hurtigt 3 gange efter hinanden..! :D ) 

Til de andres held var der dobbelt op på drinksene - jeg var i bil, så det satte sin helt naturlige begrænsning :)

Skulle du selv have fået mod på at tage derind, kan du købe en deal dertil lige HER 
- er du indehaver af et studiekort, kan du fast hver onsdag og torsdag, få 50% rabat på tapas


(Billederne er fra min Instagram)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...