onsdag den 9. april 2014

To decorate - or not to decorate..?


Et lille (påske) pip herfra - på fredag går jeg på påskeferie.. glæder man sig, dét tror jeg vidst nok lige..!!
 Kom hjem fra job med ondt i både hoved og mave i dag - tror ganske enkelt min krop trænger til en slapper, kender I det..? - og nu til det indlægget egentlig skulle handle om - påskepynt..!! Som jeg nævnte sidste år, pynter jeg faktisk ikk op til påske, men bliver alligevel ved med at kredse rundt om pynten i Føtex og søger inspiration på eks. Pinterest, så måske jeg skulle starte en ny "oppyntnings"-tradition herhjemme..?




Er ikk til de klassiske påskefarver så som gul, lilla og grøn, men er mere til det lidt diskrete look - lavede faktisk lidt (perle) påskepynt ude på jobbet i dag, det må I se snarest..! Vil lige straks hoppe ned under dynen, skal op klokken kvalme og læse lektier og powerwalke - ha´en god onsdag aften..! :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...