tirsdag den 4. marts 2014

To start with


Som omtalt i et tidligere indlæg er jeg påbegyndt et (i første omgang) 3 måneders trænings- 
og kostplansforløb - har lidt "krise" her til aften, føler mig sulten - og er jeg så overhoved det, eller er det bare fordi jeg synes denne uge er lidt dum (grundet alt for mange lektier og afleveringer)..? Kender I det med at spise på baggrund af følelser: ked af det, det er synd for mig-belønning osv. - jeg er slem til det, 
men det er der ganske enkelt ikk plads til i min nuværende kostplan, så må fylde munden med the og sukkerfri lakridser, dét må jeg nemlig indtage ubegrænset :) 


Her et billed af min morgenmad - havde ALDRIG troet jeg skulle drikke "proteinshake" til morgenmad :) 

Til venstre i billedet ses kostplanen - lamineret - er tanken den skal op og hænge på væggen 
og så gør det heller ikk noget, hvis man liiige får spildt på den..! :D 


Skyr m. vanillepulver og blåbær - godt man må bruge lidt sødemiddel 
til at tage den grimme, syrlige smag af skyr..! :D 


2 kommentarer:

  1. Puha det er ikke sjovt med den sult man føler men som du selv skriver ofte "bare" er fordi man har lyst til at putte i hovedet ...
    Har du en kostplan hvor der er bestemt hvad du skal spise eller har du flere valg muligheder - er jo meget nysgerrig om det er i stil med min :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er mere eller mindre bestemt - morgenmad og mellemmåltid ligger helt fast, frokost, aftensmad og et evt. "aften-hygge-måltid" kan der fifles lidt med - må lige forbi din blog og se om jeg ikk kan bruge noget fra nogen af dine opskrifter :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...