mandag den 10. marts 2014

Something in return


I går legede M og jeg "noget for noget" 

- han hjalp mig med at tage fuld figurs-billeder + måle div. kropsdele, altså til mit vægttabs-projekt..! :D 
Har, siden den 24. februar, tabt mig 4 kg og 12 cm, så er SÅ tilfreds med forløbet..!! 

Det er hårdt og er bestemt ikk alle dage jeg synes det er lige sjovt, 
men mit første delmål er snart opnået og så bliver det lynhurtigt det hele værd alligevel :) 


Til gengæld lavede jeg kokospandekager m. lakridscreme til ham (til morgenmad) 
- faldt over opskriften på denne skønne blog - selv om jeg følger en kostplan, 
kører M stadig videre med LCHF og det fungerer fint for os begge.


De skulle efter sigende dufte af rigtige pandekager og selv om M ikk er den helt store fan
 af kokos, røg de da allesammen ned :D 

Senere i dag har jeg min første træningstime med min personlige træner 
- er virkelig spændt og på samme tid lidt skræmt, for alle hendes andre klienter skriver ting som
 "jeg kan ikk gå/løfte mine arme, så ondt har jeg" - wish me luck..!! :D 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...