fredag den 21. februar 2014

Soon to be *3


Piv piv - angrebet af sygdom IGEN - må seriøst have verdens dårligste immunforsvar..! 
Havde taget fri fra job i går og i dag og skulle have trænet, lavet lektier, ordnet bryllups-ting og al muligt andet, men i går aftes fik jeg det super skidt - og ja, så har jeg bare poppet Pinex og ligget på sofaen siden da :( 

(Kilde: Bahne.dk)


M og jeg nåede dog i Bahne og Inspiration i går - vi er faktisk lidt på den i forhold til gaveønsker til brylluppet.. er virkelig svært at finde på noget vi begge vil have..!! 

Måske jeg bare skulle lave en liste med ego-ønsker, eller.. :D 

Vi endte med at oprette en ønskeliste i Inspiration, da vi ikk synes, der var så mange fede ting i Bahne
 - efterfølgende har jeg dog været et smut forbi Bahne´s hjemmeside og har fundet flere
 super fede ting, typisk..!


Har I nogen ideer til hvad man kan ønske sig..?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...