lørdag den 30. november 2013

Værdsat


Har gået og hængt en del med mulen det sidste stykke tid.. eller gør det sådan set stadig, 
nogen dage er bare bedre end andre - det synes min veninde Anne-pande er noget værre noget, 
så for at få mit humør lidt op har hun lavet den fineste adventspakkekalender til mig..! 

Blev simpelthen SÅ glad - er bedøvende ligemeget hvad, der er i pakkerne, bare det hun har gidet 
gøre det betyder alverdens for mig..! - og er sågar så heldig, at der både er en lørdags 
OG søndagsgave hver uge, dobbelt op på pakkeglæde..! :)


Se lige hvor meget hun har gjort ud af indpakningen..! 


I den første gave var der de her skønne skåle fra Søstrene Grene - mama loves her kobber..! :) 
De skal SÅ meget stå i et af vinduerne, når julepynten bliver fjernet..! 

Uh, efter sådan en god start et jeg endnu mere spændt på, hvad der mon er i de resterende pakker..! 
Har blitzet løs det meste af formiddagen, så er masser af indlæg på vej til Jer - skal til julefrokost senere, 
så vil lige snuppe mig en lille morfar inden jeg vender snuden mod Kbh. - god lørdag til Jer alle..! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...