tirsdag den 22. oktober 2013

I can do it - then so can you..!



De her trænings DVD´er bliver SÅ meget min redning her de mørke efterårs-/vintermorgener, hvor det bare er lidt sværere at stå tidligere op og forlade den varme dyne for at tage i fitnesscenteret (ihvertfald for mig) :)


Jeg kan lige trille ud af sengen og i træningstøjet - de varer 25-30 min 
(inkl. opvarmning og udstrækning) og der er rig mulighed for at få masser af sved på panden



De er fra IFORM´s Bootcamp-serie - læs mere om dem og bestil evt. HER


Dette er IKKE et sponsoreret indlæg, synes bare det er nogen knaldgode DVD´er :) 

2 kommentarer:

  1. ser godt ud... men er der ikke meget hop osv i dem ?? - tænker mere på underboerne ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer meget an på hvilken én af DVD´erne det er - jeg bytter bare øvelserne ud med noget andet, eks. squat, let løb på stedet, tricepsøvelser osv.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...