torsdag den 6. juni 2013

Bikini Bootcamp Dag 4 + 5


Dag 4


Inden morgenmaden: 4 km løbetur + 30 min hjemmetræning

Morgenmad: se Dag 3

Mellemmåltid: 2 gulerødder

Frokost: 3 spsk. skyr m. kanel, kardemomme + mandler



Aftensmad: havde et godt stykke tid inden jeg startede på Bootcampen aftalt med nogen af loge-pigerne, 
at vi skulle på Lundgren VIP og spise tapas - og det kunne der ikk sådan laves om på, så spiste så lidt som muligt 
til frokost og startede dagen med motion i håb om, at aftenens kalorieindtag, så var lidt mere acceptabelt. 
Havde ydermere selv en lille bøtte med gulerødder og agurker med og spiste kun et enkelt stykke brød.


Dag 5

Inden morgenmaden: cxworx event (fitnessdk)



 Morgenmad: pga. træningen spiste jeg (al) for sen morgenmad - havde inviteret min søs og vores papa 
på frokost i anledningen af fars dag - så blev kun til 3 spsk. skyr m. jordbær 
+ mandler for at kunne spise noget, når de kom



Frokost: Rejecocktail ala Anne Bech - salat, tomat, agurk, rødløg, 
rejer + guacamole som dressing


Aftensmad: Citruspasta m. tigerrejer 
(fiskede så vidt muligt uden om pastaen og supplerede med gnavegrønt)

Efter aftensmaden: cykeltur m. M - skulle lige forbi min fars gravsted og sætte en blomst og tænde et par lys :)


Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...