tirsdag den 23. april 2013

Do you want it rough..?


I fredags havde M og jeg besøg af et vennepar 
- man ved det har været en god "par-aften", når man vågner med tømmermænd..! :D
 Anyways, vi havde simpelthen været så opfindsomme og kreere pulled pork igen - denne gang 
som "burgere" som flere af Jer søde læsere havde anbefalet mig :) For at det ikk skulle blive alt for ordinært
 kastede jeg med ud i at bage burgerbollerne selv efter denne super opskrift herfra


Brugte lidt mere hvedemel end der står i opskriften (primært til æltning) 

Som tilbehør stod den på aioli, guacamole, coleslaw og pastinak-/persillerodfritter


Følg mig på FBBloglovin :)

1 kommentar:

  1. Lyder som om i har haft en rigtig god aften :D Derudover, syntes jeg at disse burger boller, ser rigtig gode ud, bliver ihvertfald helt sulten, når jeg ser billedet :)

    og fedt du smider opskriften op, vil uden tvivl prøve at lave dem selv :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...