søndag den 24. marts 2013

Saturday


Er jeg den eneste, der føler, at weekenden nærmest er ovre lige så snart man rammer søndag..? 
M prøvede meget pædagogisk, at overbevise mig om, at vi da havde en heeeel dag endnu
 - men altså, det er bare ikk lige så meget weekend søndag, som det er lørdag, enig..? :)  

I går var jeg heldigvis ikk lige så pessimistisk, først stod den på lækker 
frokost på Restaurant Arken i anledningen af min farmors 70 års fødselsdag 
- fik seriøst den største (og bedste) wienerschnitzel jeg nogensinde har set..!!

Omkring aftentid stod den på påskefrokost med nogen af loge-tøserne 
- vi havde gult-tema = man skal have noget gult på, så var lige et smut forbi H &M og finde noget 
at tage på - ejer rent faktisk ikk ét eneste stykke gult tøj (dét må der gøres noget ved..! :) )

(Kilde: H&M)
re
Fik det her outfit for under 400 kr. 
- bukserne har allerede været på 2 gange og tror strikken vil være SÅ fed til mine armybukser..!


Følg mig på FBBloglovin :)

2 kommentarer:

  1. Elsker også farven på strikken :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  2. Altid rart med nyt tøj :-) tror nu heller ik at jeg har særlig meget gult tøj :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...