lørdag den 20. oktober 2012

Dumt


M og jeg ragede uklar i går over noget ret så dumt, der blev trukket ud i aaaalt for lang tid 
- heldigvis har jeg, nok qua min uddannelse og min egenskab som "følebolle", "tvangsfodret" 
ham med, at i det her forhold taler vi altså om tingene, når der er noget galt - så da jeg så i går prøvede at trække "jeg er tøsepigefornærmet-kortet" fik jeg ikk lov til at holde det særligt længe før manden insisterede på, at nu skulle der altså tales ud - og hvor var jeg dog glad for, at han gjorde det..! De der forhold, hvor man går i tavshed i flere dage, når man bliver uvenner, 
dét er jeg altså blevet for gammel til..! :)


Så efter en rigtig god snak driblede han ned efter en masse bland selv slik og jeg gik i køkkenet 
og lavede i første omgang en "undskyld jeg var dum-drink" bestående af gingerale, gin (en god én) og lime, mums..!


- efterfulgt af en god bøf, rösti kartofler, bearnaisesauce og bagte rodfrugter

Elsker rodfrugter og endte med at blive en rigtig god aften..! :) 

Følg mig på FBBloglovin :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...