fredag den 29. juni 2012

En god start..


(Billeder fundet på Google)

Yeeeah, havde i dag en af de der morgener, hvor man kunne vågne stille og roligt foran tv´et med dynen, den bærbare og en skål havregryn - føles som om jeg liiige kan "sove" lidt længere, når dynen ryger med ind på sofaen :) 

Har helt glemt at fortælle Jer, at jeg er blevet udtaget til Vichy´s testpanel 
- fik ideen fra Acie´s blog

Har på lørdag testet produkterne i de 7 dage man skal og giver Jer da lige en vurdering af dem derefter - uh, er lidt grænseoverskridende (ihvertfald for mig) 
- man skal nemlig uploade et før og efter-billede af sig selv på deres FB-side og ja, for at folk skal kunne se om produkterne har virket, ja så skal det jo være natural = uden makeup - men mon ikk det går..? :) 


Beklager forresten alle Google-billederne, men var så kvik at ville oplade batteriet til mit kamera ude på jobbet i onsdags - og har så sidenhen bare glemt at sætte det i kameraet, men i dag SKAL det altså med hjem..! :) 


Husk forresten at deltage i min giveaway lige her :)

1 kommentar:

  1. Super fin blog. Også rigtig gode produkter, er også selv blevet udtaget til testpanelet :-) håber du vil tjekke min blog ud :-)
    www.annesofiemercedes.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...