torsdag den 23. februar 2012

Det mig, der står herude og banker på..!


  1. Onsdag fri fra job kl. 15 - tjek
  2. I Føtex og handle ind til at Gry kommer og spiser med - tjek
  3. Skynde sig hjem med varene, så man lige kan nå at hvile sig lidt inden maleren kommer og kigger på opgangen - tjek
  4. Finde nøglen frem, så man kan låse sig ind.. finde nøglen.. finde nøglen.. FINDE NØGLEN..!!
  5. Konstatere nøglen ikk vil findes og ringe til M for at høre om han kan komme og låse mig ind
  6. No can do, må ringe til maler + Gry for at aflyse, da det nu ser ud til jeg skal tilbringe 2,5 time udendørs til M kommer hjem
  7. Bliver lukket ind i opgangen af en af underboerne - og her gør jeg noget klogt, faktisk det jeg skulle have startet med, ringede til min mutti..! :)

Efter hun lige havde moret sig lidt på min bekostning kom hun med en super løsning, der gjorde at jeg huhej kom ind i lejligheden og alligevel ikk behøvede at aflyse med Gry - iiiih, hvad skulle man dog gøre uden sin mutti, personligt ville jeg være helt fortabt..! <3 


1 kommentar:

  1. PUHA DA! Mor <3

    Man formåede lige at blive grebet af den ulækre hvor-er-min-nøgle-panik HVAD GØR JEG! Puha.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...