lørdag den 25. februar 2012

Dagens just a thought



"Gør mod andre som du vil, at de skal gøre mod dig"

Flere gange inden for de sidste par dage har jeg oplevet, at folk skubber, når de vil forbi en - men hvorfor..? Er jeg den eneste, der stadig bruger frasen "undskyld, må jeg komme forbi?" 


Oplever tit noget lignende på jobbet: Jeg står eks. foran det køkkenskab hvor vi har drikkekrus i, et barn skal have et krus og i stedet for at spørge om man vil flytte sig, åbner de bare skabet, man bliver ramt af lågen og flytter sig selvfølgelig - igen, hvorfor..?


Nu skal jeg jo ikk sidde her og pudse glorien, her forleden skulle jeg hjælpe M med at smøre noget salve på og i stedet for at bede ham om at løfte armen, giver jeg den et par små klap - får det resultat ud af det jeg gerne vil, vupti armen løftes - men da M jo ikk er nogen hund ville han måske have sat større pris på, at jeg lige åbnede munden :) 


Så her en lille bøn - stop med den skubben..! :)

1 kommentar:

  1. Vildt meget hørt! hvor er det sandt!!!!!

    Sikke en dejlig ting at læse..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...