onsdag den 25. januar 2012

Ærinde-lørdag..


.. var det, det skulle have været i lørdags - det blev det også, men når man nu alligevel var oppe i byen kunne der jo ikk ske noget ved liiige at slå et smut forbi Bianco - det kunne der så..! :)



Fandt endelig et par biker boots, der var til at betale - og så måtte de jo med mig hjem..! :) M var lige ved at dø af begejstring over, at jeg udvidede min samling med endnu et par sko, eller.. :)

M og jeg havde været kærester et halvt år dagen efter, så for at han ikk skulle føle sig snydt (eller vel egentlig mest for at glæde ham) købte jeg det her Festina ur til ham:




Han havde i et stykke tid snakket om, at han gerne ville have et nr. 2 ur (altså et til at skifte med) - og havde hørt ham tale om et ur med sort læderrem og røde stiklinger - derfor valget faldt på det her :) 
Lidt mere sporty stil end hans andet ur, men det blev straks flået ud af æsken og taget på, så tænker det faldt i hans smag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...