lørdag den 14. januar 2012

Can Tan-in-a-can tan..?


I morgen aften står den på fødselsdags middag hos en god veninde - og da min kulør pt. mest af alt minder om Casper the friendly ghost må man ty lidt til snyd, derfor:



 



Er den bedste spray on tan jeg har prøvet, har forgæves forsøgt mig med flere bodylotions med selvbruner i, men synes ikke de farver optimalt og de efterlader alle, mere eller mindre, en lugt af brændt hud. 


Denne her sprayer jeg bare på (helst efter at have givet kroppen en omgang med en bodyscrup først) inden jeg går i seng og om morgenen ses så en hud med en meget finere, gylden farve (skal helst bruges et par aftener i træk for rigtig at kunne se det) - man skal ikk smøre den ud, bare spraye hvilket er = ingen indianerhænder til mig og dét kan jeg godt lide..! :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...