fredag den 13. januar 2012

"Beauty-tips" *1


Her lidt af det jeg har hjemme på hylderne, vi starter fra venstre: 







Er du nogen gange, ligesom mig, plaget af røde knopper i trussekanten efter barbering, er babypudder nu din nye, bedste ven - ja, du læste rigtigt..! :) Efter du har været i bad og tørret dig, drysser du blot lidt pudder på de ramte områder og tørrer det ud på huden - vupti, et par timer senere er det værste af rødmen/knopperne væk - gentag gerne de næste par dage.


I midten er mit lille mirakelmiddel, Garnier eyes roll-on - har den liggende i mit køleskab, bilder mig ind kulden får ens hævede jeg-er-lige-vågnet-øjne til af falde mere - et par strøg af den under hvert øje + øjencremen Ginzeng fra Origins og jeg kan ligefrem være bekendt at gå ud blandt folk..! :)   








Når man nu alligevel var hjemme hele dagen og havde god tid tænkte jeg neglene på tæerne lige kunne få lidt farve - er virkelig ikk den store fod-fan, men de bliver lidt "lettere fordøjelige" for mig på denne her måde.


Farve: 705 Grey Suede fra Revlon 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...